No Sense Words – Λέξεις Φυγόκεντρες

Λέξεις… Οι δικές μου λέξεις έχουν χάσει την βαρύκεντρο δύναμή τους… πάλλονται, διασκορπίζονται, χωρίς ουσία χωρίς χρώμα, αλλάζουν με τον καιρό, με τη στιγμή παίρνουν μια ιδιαίτερη μορφή, χωρίς διάρκεια…Είναι λέξεις φυγόκεντρες…

Θεός με Τ-shirt και παντελόνι – Ποίημα

Artwork: © From «Expériences Digitales Acte III» Digital Collage, Didier Boisson, ευγενής παραχώρηση δικαιωμάτων.

Εγώ είμαι όλα εκείνα,

που πίστεψες πως είναι πια πολύ αργά να σου τύχουν,

πως ποτέ κάποιος δε θα μπορούσε να σου τα δώσει.

 

Εγώ είμαι όμως ένας οικιακός «από μηχανής θεός»

που λυτρώθηκε από τους γάντζους και το ξύλινο βαρούλκο του,

κι έβγαλε τα σχοινιά και τα μεταλλικά φρένα

και σου ‘γινε, με τη Θεοφανεία του, προσιτός και προσπελάσιμος,

για σένα μόνο καθημερινός, πιστός και ακόλουθος,

χωρίς όμως ρομφαίες και σκήπτρα, χωρίς βαρύ ένδυμα πορφύρας,

αντίθετα, εγώ φοράω Τ-shirt και παντελόνι

και σκοτώνω την αναμονή τρώγοντας πατατάκια.

 

Και γίνομαι όλα εκείνα έτσι απλά,

όπως τούτες οι γραμμές σε τάξη και σε ευθεία,

σιδερωμένο από τσακίσεις πουκάμισο που ‘χει πλυθεί σε τύμπανο,

στίχοι από λιανοτράγουδο

χωρίς κοσμητικά, παρενθέσεις και υψηλά νοήματα,

με τα βασικά χρώματα τραβηγμένη καρικατούρα,

έτσι τις λέξεις μου αυτές σου τις απλώνω,

στου σώματός μου τη φυσιολογική θερμοκρασία,

σαν σε πιατέλα¸ από τις πετρίτσες, φακές καθαρισμένες,

βγαλμένες παράμερα, φτιάχνοντας βουναλάκι,

στο τασάκι με τις στάχτες και μέχρι τα νύχια μου τις ρουφηγμένες γόπες.

 

Στα λέω τώρα που περπατάω κάπου δίπλα σου,

ενώ εσύ ακόμα δε με έχεις γνωρίσει,

θα φτάσει όμως ο καιρός, θα πλησιάσει,

– να ‘χω πίστη-

και συ θα ‘ρθεις κοντά,

αλλά μέχρι τότε άφησέ με εγώ να ονειρεύομαι με τα μάτια ανοιχτά

όπως αφήνω να μπει στο δυάρι μου

από τις χαραμάδες και τις γρίλιες

το πρωινό πούσι και η φωνή του μανάβη

και όπως αφήνω απερίσκεπτα την πόρτα ξεκλείδωτη

σε καθυστερημένο τα χαράματα διαρρήκτη.

 

Αυτό τραγούδι μου μόνο θέλω να φτάσει προσευχή,

ικεσία να σχίσει τον ορίζοντα,

στον κόσμο ν’ αντηχήσει:

«Πάτερ ἡμῶν

Nam Myoho Renge Kyo

ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς

Hare Krishna, Hare Rama

ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου, ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου.»

 

Αφιερώνεται σε όσους είναι σε αναμονή….

 

© Copyright 2017 Σούκουλης Δημήτρης – All Rights Reserved

 

 

One comment on “Θεός με Τ-shirt και παντελόνι – Ποίημα

  1. Παράθεμα: Θεός με Τ-shirt και παντελόνι – Ποίημα – worldtraveller70

Σχολιάστε

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

Τελευταίος ... πάντα

... για να γελάω(;) καλύτερα.

Counselling Tarot and Mindfulness Brisbane

A fun tarot blog, tarot card meanings, counselling, magic, mindfulness, love and all things esoteric

anastasiakalantzi50

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

fragmentary program

τυχαία στοιχεία μιας ανερμάτιστης, ατέρμονης διαδικασίας

Της Iστορίας το περιθώριο

Μικρές ιστορίες που έμειναν θαμμένες..

the Tempest Ahead

Θάρρει, ἔσται γάρ τι ἐκ τῆς νυκτὸς ταύτης φῶς! Ἀπολλώνιος ὁ Τυανεύς

paskevision

αραγε οταν ζεις χωρις παθος ...ζεις ?

Ανθολόγιον Sapere aude!

Sapere aude! - Τόλμα να γνωρίζεις

η ΤΡΥΠΑ

περιοδικό περι-οπής

Τερατογραφήματα

Ποιήματα και ιστορίες για αγρίους και πιο ήμερους

