No Sense Words – Λέξεις Φυγόκεντρες

Λέξεις… Οι δικές μου λέξεις έχουν χάσει την βαρύκεντρο δύναμή τους… πάλλονται, διασκορπίζονται, χωρίς ουσία χωρίς χρώμα, αλλάζουν με τον καιρό, με τη στιγμή παίρνουν μια ιδιαίτερη μορφή, χωρίς διάρκεια…Είναι λέξεις φυγόκεντρες…

Σπασμολυτικό – Ποίημα

Artwork: © La colère, te mets pas en couleurs, Tekniks mixtes sur toile, Kaala, ευγενής παραχώρηση δικαιωμάτων.

 

Μη φεύγεις.

Δώσε μου λίγο χρόνο ακόμα.

Θα δεις.

Θα αλλάξω νότες στο λυπημένο σου τραγούδι,

το γκρίζο ρεφραίν σου θα μποϋκοτάρω μ’ έναν κρότο,

είμαι ικανός και χρώμα στη σκιά σου,

να σχεδιάσω μοτίβα στα όνειρά σου,

το χαμένο σου βλέμμα που φεύγει να διορθώσω,

αυτό που σ’ αναγκάζει σε κόχες στις γωνιές του κόσμου

να εστιάζεις αφηρημένα,

– τίποτα το σοβαρό,

λανθάνων, επίκτητος και περαστικός, ο δικός σου στραβισμός.

 

Εσύ δεν το ξέρεις. Μα ήρθε ο καιρός να το μάθεις:

Να, εγώ, τα βράδια, σε ερωτικά παιχνίδια,

μπλοφάροντας κακοτυχία σε ομήγυρη τσόχα εκδιδόμενων

πηγαίνοντας πάσο στις αβάνς,

– κουτοπόνηρες χωριατιές των ηλιθίων οι ρεβάνς –

έχω άσσους κρυμμένους στα μανίκια

που κανείς δεν είδε,

κάτω από το κουμπωμένο μου παλτό,

χειμώνα καλοκαίρι,

που ‘γινε δεύτερό μου πετσί και πανοπλία, και,

ενώ υποτακτικά στη πλάτη σέρνω το σταυρό μου,

τις σάρκες, κάπως, νοιώθω πως μου τραβάει διαρκώς.

 

Περίμενέ με τόσο, όσο χρειάζεται να διασχίσω

αυτή την τοξωτή υπερβολή μου

πως τώρα πια σε τίποτε να μην ελπίζω,

σε αυτό το σισύφειο κύκλο με μεταβαλλόμενη διάμετρο,

μιας λεωφόρου, μιας πλατείας,

που άλλα χέρια πιάνοντάς με από το σβέρκο,

τανάλιες σφίγγοντας με, με πέταξαν σε αδέσποτη τροχιά

και κάθοδο,

να πληγώνω, φρενάροντας, τις φτέρνες,

σε δίχως τελειωμό άστικτη περίοδο, χωρίς άνω τελεία,

αυτή να με φιμώνει

να στερεί τις παύσεις μου, τις αναπνοές μου.

 

Περίμενέ με τόσο, όσο να εξατμιστεί η φαρμακευτική δράση

από μυοτροπικό σπασμολυτικό

του φόβου μου

που στάζει ακόμα εντός μου

που μπλοκάρει, ενάντια στα θέλω μου,

το βήμα μου και ξυλιάζει τον κορμό μου.

Και λαχανιάζω από επιθυμία

αποκλειστικά και μόνο στον εγκέφαλο.

Κλινική μου δυσλειτουργία, είπαν, από παρενέργειες.

Πώς να σου δώσω Εγώ να καταλάβεις την αγκύλωση;

Και πως γίνεται Εσύ να αγαπήσεις ένα γύψινο ομοίωμα;

 

© Copyright 2017 Σούκουλης Δημήτρης – All Rights Reserved

 

 

Αφιερώνεται στο Joe Schittino, στον ίδιο, στη μουσική του και στα παρεπόμενα που μου γεννά.

Σχολιάστε

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

elpis calling

... μη σταματάς να ελπίζεις...

Metaphrasi

Minding the (linguistic) gap

Τελευταίος ... πάντα

... για να γελάω(;) καλύτερα.

Counselling Tarot and Mindfulness Brisbane

A fun tarot blog, tarot card meanings, counselling, magic, mindfulness, love and all things esoteric

anastasiakalantzi50

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

fragmentary program

τυχαία στοιχεία μιας ανερμάτιστης, ατέρμονης διαδικασίας

Της Iστορίας το περιθώριο

Μικρές ιστορίες που έμειναν θαμμένες..

the Tempest Ahead

Θάρρει, ἔσται γάρ τι ἐκ τῆς νυκτὸς ταύτης φῶς! Ἀπολλώνιος ὁ Τυανεύς

paskevision

αραγε οταν ζεις χωρις παθος ...ζεις ?

Ανθολόγιον Sapere aude!

Sapere aude! - Τόλμα να γνωρίζεις

