No Sense Words – Λέξεις Φυγόκεντρες

Λέξεις… Οι δικές μου λέξεις έχουν χάσει την βαρύκεντρο δύναμή τους… πάλλονται, διασκορπίζονται, χωρίς ουσία χωρίς χρώμα, αλλάζουν με τον καιρό, με τη στιγμή παίρνουν μια ιδιαίτερη μορφή, χωρίς διάρκεια…Είναι λέξεις φυγόκεντρες…

Σουφλαμίδες – Ποίημα

Artwork: © Neighbourhood II, Digital Collage, Martin Van Der Horst, ευγενής παραχώρηση δικαιωμάτων.

Σάββατο.

Ημερήσιο σχολικό πρόγραμμα: τέταρτη ώρα κενή.

Έμαθα, επιτέλους, να μετράω αντίστροφα.

Τώρα όλα μου φαίνονται ανάποδα.

Ακόμα κι αυτή η παλιά μου ιστορία: σήμερα περπατάει με το καβούκι.

Κουράστηκε να με κυνηγά.

Την άφησα πίσω μου να λαχανιάζει.

Σταμάτησε ως δια μαγείας, όπως πληγή

που πέτσιασε από συστηματική θεραπεία με σουφλαμιδόσκονη.

Ξεχύνομαι στο διάδρομο.

Στην επιστάτρια, που με απειλεί με τη σφουγγαρίστρα,

της σκάω ένα φιλί.

Με «φτου ξελευθερία»,

λερώνω τη τζαμαρία του θυρωρείου της.

 

Ο συνάδελφος της ειδικής, ερωτευμένος ταύρος,

σέρνει τον μαθητή του σε καροτσάκι σουπερμάρκετ,

σχεδιάζοντας μεθυσμένα ζιγκ ζαγκ στην ανθισμένη αλάνα.

Στο τραπεζάκι του διπλανού συνοικιακού καφέ

ένας ανοιξιάτικος ήλιος

λιώνει καραμέλα το φακελάκι ζάχαρης

κολλάει τα χείλη και τα δάχτυλα

λιώνει τις λέξεις μου και τα κορδόνια μου,

ήρεμα με καθίζει κάτω, μου λύνει τα γόνατα

μου αραιώνει τις αναπνοές

με χτυπά απαλά στην πλάτη.

Ρουφώ με θόρυβο τον καφέ μου σε μεγάλη κούπα,

επιδεικτικά δείχνω στον κόσμο τα ζωγραφιστά μουστάκια.

Κανείς δεν δείχνει να ενοχλείται.

Γύρω μου μια παρέα μεσήλικων θαμώνων συζητούν

για πολιτικά, για τη διεθνή κρίση,

βγάζοντας από διχαλωτές γλώσσες,

συριστικούς βρυχηθμούς και αρθρωτές ανούσιες κουβέντες.

Τα ρούχα τους μυρίζουν κλεισούρα ντουλάπας και ναφθαλίνες,

ρωτούν τι ώρα ‘να ναι κι αν πλησιάζει για το μεσημεριανό.

Στα σάλια τους στο έδαφος πατινάρουν σαλιγκάρια

και γλιστρούν ανισόρροπες οι γάτες, νιαουρίζοντας απορημένες.

 

Τελευταία ώρα: Επανάληψη της ραψωδίας με τον Πολύφημο,

ξεφυλλίζω στ’ αρπαχτά τις σημειώσεις,

τον σχεδιάζω στο περιθώριο της σελίδας.

Λατρεύω το ένα του μεγάλο μάτι.

Μου το κλείνει με νόημα.

 

Στο κουτσουρεμένο μου Σαββατοκύριακο εγώ σε αγαπώ έτσι απλά.

 

© Copyright 2017 Σούκουλης Δημήτρης – All Rights Reserved

 

One comment on “Σουφλαμίδες – Ποίημα

  1. Παράθεμα: Σουφλαμίδες – Ποίημα – worldtraveller70

Σχολιάστε

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

Έξοδος Προς

Τελευταίος ... πάντα

... για να γελάω(;) καλύτερα.

Counselling Tarot and Mindfulness Brisbane

A fun tarot blog, tarot card meanings, counselling, magic, mindfulness, love and all things esoteric

anastasiakalantzi50

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

fragmentary program

τυχαία στοιχεία μιας ανερμάτιστης, ατέρμονης διαδικασίας

Της Iστορίας το περιθώριο

Μικρές ιστορίες που έμειναν θαμμένες..

the Tempest Ahead

Θάρρει, ἔσται γάρ τι ἐκ τῆς νυκτὸς ταύτης φῶς! Ἀπολλώνιος ὁ Τυανεύς

paskevision

αραγε οταν ζεις χωρις παθος ...ζεις ?

Ανθολόγιον Sapere aude!

Sapere aude! - Τόλμα να γνωρίζεις

η ΤΡΥΠΑ

περιοδικό περι-οπής

Τερατογραφήματα

Ποιήματα και ιστορίες για αγρίους και πιο ήμερους

